Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2015, 20:51   #319
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Moet dat nu 50 / 50 verdeeld zijn zou het al ietwat eerlijker zijn. Maar dat is duidelijk niet het geval het is 90 procent reclame voor JA (private media) en 10 % voor NEE (staatsmedia), aangezien de oligarchie de private media beheerst.

Typisch voorbeeld: Een betoging voor NEE krijgt zo goed als geen aandacht in de media, eentje voor het JA volop. Zo gaat dat. Vrije pers in een kapitalistisch systeem betekent de facto een pers van de elite: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150703_01761225
Als ik door mijn eigen schuld en door de schuld van politici in een put val, zal ik alles doen om er zelf uit te kruipen en zit ik zeker niet op die politici te wachten om er uit te kruipen.

Als je dan de commentaren in de westerse pers leest over dit referendum, gaat het van: Hoe durven ze een democratisch iets als een referendum te houden, tot : De vraagstelling is dubbelzinnig.

Persoonlijk zou ik slechts een vraag stellen: laten we ons de volgende 5 decennia uithongeren door de Europese legale maffia of trachten we, na het faillissement op eigen kracht uit de penarie te geraken.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden