Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
[font=Arial] Bron; BvL
[/font]
[font=Arial] Verhofstad geeft eindelijk toe dat het Vlaams Belang de partij is die de richting aangeeft in dit land en dat ondanks dat ze niet meeregeren hun standpunten en eisen toch uitgevoerd worden.[/font]
[font=Arial] Het zijn dus feitelijk de kiezers van het Vlaams Belang die de politieke richting sturen in dit land. Waarom zouden de kiezers dan op andere partijen dan het Vlaams Belang moeten stemmen, vraag ik mij af. [/font][font=Arial] Nog heel even en de eisen om meer Vlaamse zeggenschap en zelfs de Vlaamse onafhankelijkheid zijn de volgende punten die Verhofstad en Co ook nog gaan moeten volgen.[/font]
[font=Arial] Veel sterkte beste Verhofstad. Wij zullen je wel in de juiste richting sturen. [/font]
|
maar niet naar Toscane vooraleer ons werk af is ! tegen dan kan hij op vervroegd pensioen 
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|