Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2015, 17:26   #162
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Hoe zou jij dat kunnen weten, jij leest die regimepers niet...
Want anders zou je weten dat de pers heel veel aandacht heeft besteed aan de zesde staatshervorming, met daarin zowel het goednieuwsshow van de regering, als de slechtnieuwsshow van de oppositie, als de opinies en argumenten pro en contra van buitenstaanders.
Misschien ben je een beetje gefrustreerd omdat jij niet aan bod zijt gekomen?

Wat nogmaals bewijst dat jij de regimepers niet gelezen hebt. Anders zou je weten dat dit meer dan eens aan bod is gekomen.

Ook Wallonië moet dat doen, hoor... Ook zij hebben maar 80% van de middelen gekregen. Wist jij dat niet?
Ik heb dat ook al meerdere keren aan Marie proberen uit te leggen, maar het loopt van haar af blijkbaar. Om redenen die ik niet begrijp is ze ervan overtuigd dat de krant die ze niet gelezen heeft, de staatshervorming niet of niet goed heeft verslagen.
Op wat ze die aanname baseert is me niet duidelijk, aangezien ze de pers niet volgt.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden