Onlangs op dit forum gevallen ... het heet
Awel (no kidding, LOL) ...
het zit vol pubers die elkaar en de mods om raad vragen ..... maar ik vind dat ze voor het merendeel echt wel "kinderachtig" en klagerig overkomen .. zo was ik bvb helemaal niet als puber .. Kan me echt niet inbeelden dat ik daar raad zou vragen omdat ik "papa naakt gezien" zou hebben ...

Citaat:
papa naakt gezien
anoniempje zegt: 3 maanden geleden geleden
hooi awel
deze ochtend is er iets heel raars gebeurd
mijn papa is op zijn schouder gevallen en kon daardoor slecht zijn rechter hand gebruiken
hij is naar bad gegaan en roepte me eventjes om hem de shampoo uit de kast te halen
hij vroeg eventjes de douchegordijn open te trekken ( dat deed ik ook )
toen zag ik hem helemaal naakt , hij had zijn ogen toe en ik gaf hem de shampoo bij zijn linkerhand
ik voel me nu heel vies awel !! ik heb mijn papa naakt gezien zonder dat hij het weet !!!
sooooo akward !! voor het eerst heb ik in mijn leven een penis gezien ( in het echt )
zelf ben ik maar 13 en vindt dit te jong om zo'n dingens in het echt te zien
ik voel me nu heel slecht , heb ik iets fout gedaan ? ik denk van wel
ik moest beter de gordijn open doen en niet kijken Sad2
toch voel ik me nog slecht wat nu ?
|
& the list goes on ... wat ook populair daar is zijn topics over "te dik zijn" .. blijkbaar kampen de pubers van tegenwoordig met nogal wat overgewicht, en als je dat dan leest kom je al snel tot de conclusie dat men helemaal niet zo goed is ingelicht wat betreft gezonde voeding en zo ...... je leest daar echt wel hilarische toestanden ..... echt, ik kan m'n lach nauwelijks inhouden wanneer ik dat lees