Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
België heeft zijn eerste gefortificeerde vestiging !
Een schepen van mobiliteit heeft het licht gezien, en in zijn strijd tegen sluipverkeer heeft hij zijn stadsbestuur zo gek gekregen om in te stemmen met een omheining van de buurt om vreemde luizen die hun rust verstoren de toegang tot de openbare weg onmogelijk te maken.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-s...keer-a2387397/
Bedoeling is dat om toegang te krijgen tot de omheinde nederzetting dat men belt naar een specifiek nummer, en gaan de tralies open.
Sint-Pieters-Leeuw heeft toch maar geluk... zulk een visionaire politici te hebben.
Ik neem aan dat de gepriviligieerden van deze gated community op hun beurt wel de benodigde code zullen doorspelen aan hun geselecteerde vriendenkring voor als die mensen op bezoek willen komen in hun fortificatie.
"ik ken iemand in sint-pieters-leeuw" gaat nog een statussymbool worden !
|
Ken dat...zo van die mensen die graag overal ongestoord door willen rijden behalve dan in hun straat en wijk ...die is voor hun alleen
Die borden met plaatselijk verkeer heb ik daarom ook nooit begrepen....als jij door mijn straat mag ...waarom mag ik dan niet door een ander zijn straat .....Ik dacht dat ik die borden omzeggens nog nooit heb gezien in het buitenland ?