Discussie: Tongkussen gezond?
Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2015, 17:34   #54
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Komkom, nu niet doen alsof je ze niet meer wil kennen hee.
Na al die wilde verhalen...

Neen hoor.
Mijn dochter blijft vér weg van arme zolderkamertjesstudenten met 'rare voorkeuren'
Gasten zoals gij en die Nietsche daar moet ze niet van weten.
Ze wil enkel echte venten, die succes hebben in het leven, en die weten wat een vrouw vandoen heeft.
Bovendien worden ze eerst eens serieus aan de tand gevoeld door Pappa Gustave....
Maak u maar geen zorgen.
Mijn zaad is niet op de rotsen gevallen.
En al zeker niet in een 'buurvrouw-met-beperkingen'.
Hoe mensen zichzelf en hun addergebroed met hoogheidswaan zo au sérieux kunnen nemen, dat is en blijft mij een raadsel ... Afin, zo'n raadsel zijn anaal retentieve narcisten nu ook weer niet.

Daddy's little princess? Mijn kind schoon kind? Hoe jij ze hier zo op bijna pathologische wijze verheerlijkend beschrijft, duidt voor mij op een erg zieke ouder-kindrelatie. Je hebt er een hautaine trut met een vertekend zelfbeeld van gemaakt, omdat je je authoriteit niet zou moeten verliezen. Zij is immers de hoofdbron van je 'narcissistic supply' en wanneer zij je aan de kant schuift, dan word je opnieuw geconfronteerd met je echte zelf en niet het waanbeeld waar je al die jaren zo aan geschaafd en jezelf achter verstopt hebt.

Echte mannen gaan lopen van zo'n duivelspact tussen poepa en dochter, want daar komen op termijn alleen maar vodden van. Haar onvermogen tot tevredenheid, laat staan nederigheid, maken van haar een hysterische kut met anorgasmie die ieders leven zodanig zal verzieken dat ze kan ophoepelen richting papaatje.. Die zal er natuurlijk staan, want daar wachtte hij al jaren op. Samen kunnen ze dan bij de duurste advocaat er een vechtscheiding van laten maken en de wederhelft ruïneren.

Neen, ouwe man, je mag je dochter houwe ...
X2
van je rombom wat maal ik erom ...
Stormram is offline   Met citaat antwoorden