Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2015, 09:53   #105
Peche
Banneling

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=G_rQ6Av0gMY

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
lees eens mijn verdere antwoord, ik zou graag eens uw reactie zien

denk jij nu echt dat dit er allemaal komt door te geloven dat er minder moet geproduceerd worden ? Er moet gewoon meer energie gaan in de autarktische producties en de fiskaliteit moet gecorrigeerd worden zodat mensen minder foute beslissingen nemen
Neem China eens als voorbeeld. Veelal dat daar geproduceerd wordt is binnen de twee weken weggesmeten, verbrand in de oven of de oceaan in gewaaid.

Citaat:
Een warmtepomp verbruikt 3x minder dan een condensatieketel en toch beslist iedereen om met zijn handjes vast te hangen aan Poutin, en betalen amerikane 2x minder voor hun energie dan europeanen. De fout zit in de lasten op electricteit en te lage lasten op aardgas.

Een vliegreis met het gezin verbruikt 5x meer energie dan de autorit, en toch vliegen we liever met Rayanair naar Rome voor 30euro, terwijl de autoreis in theorie de goedkoopste keuze is. Wij worden door het belastingvrij vliegen naar de verkeerde keuze geduwd, en de overheid mist dan inkomsten...

Een auto wordt perte totale verklaard en hersteld in Polen. Onze verzekering wordt duurder, we betalen nieuwe inschrijvingstaksen, nieuwe btw op die nieuwe auto. Terwijl de oude auto voor een habbekrats kan hersteld worden, maar de arbeid om te herstellen 70% belast wordt. Onze hersteleconomie is wegbelast, we hebben beslist om een wegwerpeconomie te stimuleren.
Een mens die het kan betalen kiest de duurzaamheid.
Echter wordt de mens een crisis opgelegd die niet de zijne is.
De kinderen die niet geboren zijn erven schulden van bankcrisissen die mij de veroorzakers eerder rijker dan armer maakte. De dhimmie betaalt wel.

Laten we samen eens door Vlaanderen rijden Brother Paul? Ik weet wijken met panelen en ken er heel andere.
U slaagt daar spijkers op de kop, maar waar ziet U mij daarin niet akkoord gaan?
De kwestie is dat onze kinderen kanker erven van deze industrialisering omdat er een paar te koppig zijn.
En mensen te blind het probleem te erkennen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden