Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2015, 10:15   #90
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Margareth Thatcher was Johnny Rotten van de sex pistols zijn grootste vijand.Toch weigerde Rotten nog één slecht woord over haar te zeggen na haar dood.Ik was haar tegenstander in haar leven maar zal dit niet zijn in haar dood zei deze agressieve rebel.Ik ben een man van eer.
Dansen op iemands graf is het laagste dat er is.
Wanneer je vijand dood is eindigt het gevecht en is het afgelopen....zelfs in oorlogstijd heeft een echte soldaat respect voor zijn dode tegenstander....
Maar goed...respect en eer lijken steeds lozer woorden te worden in deze tijd.
Ik ga nooit op een ideologische tegenstander zijn of haar graf staan dansen. Dit is echter niet op het graf dansen van een ideologische tegenstander, maar afrekenen met een stuk verkrachtend crapuul, die daarenboven nog eens een lafbek bleek te zijn. Als Elio Di Rupo morgen het loodje legt, ga je hier maar weinig mensen vinden die gaan beginnen natrappen. Respect moet je verdienen in het leven, niet door simpelweg dood te gaan en al zeker niet door zelfmoord te plegen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden