Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2015, 20:26   #89
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pokerman Bekijk bericht
Hahahahaha.
Ik heb meteen ook van hem een antwoord op een vraag in m'n vorige post.
Parcifal zei dat hij zelfs twee miljoen architecten niet zou geloven.

En den deze hier, die vraagt dat je eerst afkomt met een report waarin ALLE professoren in de WERELD UNANIEM verklaren dat gebouw 7 een demolition is. Dus Eurosceptic, je weet wat je te doen staat hé.
Ik heb gedurende 5 jaar zo'n 8 uur per dag poker op internet gespeeld, dus ik kan wel enige sympathie opbrengen voor uw naam. Ik moest en zou de nieuwe Tom Dwan worden, met het verschil dat hij de unief niet heeft afgemaakt en ik wel.
In die 5 jaar, en nu nog steeds, werden er continu vragen gesteld over geld.
Ongeacht wat ik zei of deed, geloofden mensen dat ik een loser of ten hoogste een break even speler was omdat dat aansluit bij die andere 95% van het spelersveld.
Ik legde bij mijn ouders rekeninguittreksels voor, liet mijn sharkscope graph zien aan mijn oom etc. Maar aan het stigma "de gokverslaafde" deed het niks. Een van de hoofdredenen waarom ik (al dan niet tijdelijk) gestopt ben is om wille van de stigmatisering in poker, en het asociale van de hele dag op internet te zijn.

Ik weet dus wat het is om iets uit te leggen aan mensen die HUN werkelijkheid al lang hebben gevormd, en daar onder geen enkele voorwaarde van zullen afwijken.

In dit topic is het analoog.
Scorpio zou zelf op zoek kunnen gaan naar de fysica van gebouw 7, maar dat doet hij niet omdat hij bij zijn TV - fabeltje wil blijven. Denk maar niet dat ik nog meer dan 3 minuten ga verspillen aan dat soort mensen. Het zijn nota bene altijd "de conspiracy nuts" die hun theorie moeten staven, terwijl die lompe boeren die het nieuws consumeren geen 3 minuten tijd steken in het staven van "het nieuws".

Wat baten kaars en bril.. Je kent het gezegde

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 juli 2015 om 20:29.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden