Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2015, 13:27   #10
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Mijn internet dat ik nog maar een paar maand heb via staatsbedrijf proximus (om geen belastingen aan de vs te hoeven betalen) slaat met 30 % op. Elke maand 7 euro om de overheid meer dividend te kunnen betalen. WTF binnen hoeveel maanden heb je het recht om die dienst op te zeggen en ook de plaatsingskosten terug te krijgen ? (opzeggen gaat bij elke prijsstijging maar ik heb wel net bijna 150 euro plaatsingskosten betaald voor iemand die dat hier in tien minuten heeft gefixed)
Ik ben het gewoon kotsbeu. Buiten mijn voeding zit de overheid overal met haar poten tussen en krijg ik overal te maken met prijsstijgingen, belastingverhogingen, ... dat het niet meer normaal is. En het gaat nooit om een percentje hier of daar maar steevast om minstens een kwart duurder.
Primauteit van de politiek, het tegengewicht van de staat versmoord en we hebben het geweten. Je reinste fascisme. En de media zwijgen om hun speciaal pensioenstatuut en hun subsidies niet te verliezen. FFS wordt wakker achterlijke Vlamen!!! Dit is de ergste belastingregering sinds de Fransen het hier voor het zeggen hadden eeuwen geleden. Klote stront politici maken gewoon een slaaf van me als alleenstaande.
Zelfs op je eten betaal je 6 a 21% BTW, mis je niet.
Voor de rest volg ik volkomen en is het hoog tijd voor verandering maar wie neemt de handschoen op?
Eer je gestemd wordt zit je in het groepje en die steunen mekaar wel.
Een individu met goede voornemens gaat direct in quarantaine en krijgt geen stemmen genoeg, of een cercle "vicieux" zonder weerga.