Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas
"Ik vindt heel raar dat mensen niet toegeven aan bekennen dat je gebruiker bent"
Ik vind
Ik heb helemaal geen nood of behoefte om dat te bekennen. Waarom zou ik dit aan de grote klok hangen? Is dat dezelfde redenering waarom mensen de behoefte hebben om alles wat ze eten en drinken te posten op facebook?
Ten derde moet je IQ nogal erg laag zijn vooralleer je een misdrijf publiekelijk gaat bekennen. Niet omdat je mogelijke gevolgen vreest maar vooral omdat er geen gevolgen zijn als niemand het weet. Toegeven dat je smoort onder je eigen naam, is gewoon toppunt van stoemigheid.
|
En dan, wat zijn misdrijven ?
Het is een behoorlijke vaagheid omtrent dat...een misdrijf is een daad waarbij je iets doet dat schade berokkend...is een jointje smoren dan iemands imago schade berokkenen, zwak argument...laten we het anders stellen...
Betekend het feit dat ik een jointje smoor op eigen verantwoordelijkheid schade berokken aan derden ? Dacht niet dat dit de bedoeling was integendeel, door het roken van een jointje betekend het nog niet dat anderen mij schade kunnen berokkenen wat in de meeste gevallen wel het risico is vanwege de onwetendheid over de effecten hiervan...
Natuurlijk besef ik dat wel, maar he stoemigheid of niet, ik ben niet manipuleerbaar de laatste maanden, en daardoor laten ze mij in regel meer met rust dan constant aan te vallen op punten die geen uitstaans hebben met mijn gebruik !