Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige
Niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen lijken wel moslims hoor je deze dagen wel eens. En waarom hoor je nooit van christelijke, boeddhistische of joodse terroristen? Wel, hier zijn de feiten: de overweldigende meerderheid van aanslagen in onze contreien, 98 procent, wordt gepleegd door niet-moslims.
Dat zijn de FEITEN ! Aan jou om deze te weerleggen met.....bewezen feiten!
Of het gezegde: "niet alle katholieken zijn pedeofielen, maar alle pedofielen lijken wel katholieken" moest voor jou waarheid zijn natuurlijk.
|
ik geloof gerust in je "feiten".
Maar als een corsicaanse vrijheidsstrijder een kras op je voordeur maakt met een papiertje eropgestoken, dan is dat 1 (één) terroristische aanslag.
Als een moslim (excusez le mot) vrijheidsstrijder zichzelf laat ontploffen in een winkelcentrum/station/metro/theater/vul in.... met honderd slachtoffers, dan is dat ook 1 (één) terroristische aanslag.
Tot nader order zijn we hier nog geen islamitische streek, dus lijkt het me normaal dat het gros van de aanslagen niet door moslimterroristen wordt gepleegd, maar het gros van de slachtoffers is dat waarschijnlijk wel.
Toch even een kijkje nemen op de lijst van moslimterreur, en dan niet die van de laatste maand, maar sinds 2001 : oops ze krijgen ze niet in één spreadsheet, het is dus per jaar genoteerd.
http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks
Enkel voor het jaar 2014 kom ik dan op 32.007doden en 27.518 gewonden bij 3002 aanslagen.
Maar de Corsicanen en Boeddhisten (die tellen ze wèl mee in West-Europa?) zijn natuurlijk veel en veel erger.
En waarom zouden ze Breivik als "christelijke terrorist" klasseren? Heeft hij met zijn bijbel in de hand en gevolggevend aan de rechtstreekse opdrachten uit die bijbel zijn raid uitgevoerd? Is een verwijzing naar de christelijke/joodse cultuur van West-Europa ineens een teken dat je christelijke terreur uitoefent?
Het artikel waar je naar verwijst vergelijkt niet enkel appelen en peren, maar maakt ook appelsap van zuivelproducten!