Los bericht bekijken
Oud 16 november 2004, 12:39   #167
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Voor mij is het zo.

het Blok uit zijn mening.
Aan de hand van die geuite mening heeft men wetten gefabriceerd (in verschillende afleveringen want het was weer knoeiwerk )om het blok te kunnen veroordelen.

Hoe had het blok een veroordeling kunnen voorkomen ? Door zijn mening niet te uiten he.
Want het gebruikt bewijsmateriaal is allemaal terug te vinden in papieren die vol inkt werden gezet in de mening dat men zijn mening vrij mag uiten ... what a mistake te make....

En net zoals Jahjah van mij mag zeggen : 'hamas, alle Joden aan het gas' mag voor mij een ander zeggen : "vreemdelingen buiten".
Ook mag eenieder die er zin in heeft van mij zeggen : Vlaams Blokkers moeten in zee gegooid worden.

No problem voor mij.

Alleen de uitvoering.. dat zou voor mij een probleem zijn.
Maar zijn gedacht zeggen ? Wat kan daar in godsnaam verkeerd mee zijn ? Of zijn jullie allemaal zo huichelachtig en hypochriet dat we allemaal iets anders moeten zeggen dan we denken ? Komaan zeg nie me mij he.
Ligt er iets op uwen lever zeg het dan gewoon he. Waarom blabla verkopen als ge in feite boemboem wilt doen ?
Als het Blok nu alle vreemdelingen wel wil hebben en dat openlijk zegt.. so what ? Dan weet de kiezer exact waar hij voor stemt.
Want nu krijgen we misschien de situatie dat de kiezer denkt : oh die van het Vlaams Belang zeggen niet meer dat ze de buitenlanders buiten willen. Maar stel je voor dat die van het Vlaams Belang dat (onder druk van die stupide antiracismewetten) hun ware programma niet meer verwoorden.
Stel nu dat door het softere programma het Blok plots een meerderheid haalt en dan plots alle vreemdelingen wegstuurt.

zien jullie dat nu echt niet in ?
Tja dan ben ik maar den enigste die het gevaar ziet he.
kom niet janken in ieder geval.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline