Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
Ja amai laatst toen ik in Rotterdam was voelde ik Me er lang niet meer zo veilig als anders. Ook de shops voeren strengere controles uit en ik maak Me daar niet graag openbaar als Belg. Nederlanders krijgen betere voordelen, nu telkens pas tonen. Gedaan met mystery prijzen.
De teelt is een fundamenteel geboorterecht die geen Wet de mensheid kan afpakken. De natuur is ons allen geschonken.
|
Pas op, door nu zo'n planten te demoniseren zorgen ze wel voor een totaal ander effect.
Omdat ze bang zijn om door de geur te worden opgepakt en beboet (met extra gasboete) opteren veel jongeren om met chemie te prullen.
Pillen, poeders en liquide rommel kan in een handomdraai worden gemaakt met 't chemiesetje dat ze van oma kregen. Grondstoffen zijn er genoeg te verkrijgen in de winkels en via internet. Is dat dan beter?
Oké, ze worden niet opgepakt voor een festival want ze slikken dat in en weten dat het pas werkt als de eerste groep op 't podium staat...
Of zit het probleem er mss in dat dealers de enige manier zijn voor politiekers om aan blauwe bollen te geraken zonder dat je je paspoort moet laten zien in de apotheek???