Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
En weet ge wat? In Antwerpen, in den UCG ben ik zelfs tweemaal omver gelopen door dezelfde bende pubers. Ze zaten daarna nog met hun voeten op de zetels ook, en als ik hen daar dan een aanmaning over gaf, smeten ze met popcorn naar mij ! Vandalen waren het! En Vlaming, dat ook...
pfffffff. Als het Belgen zijn, komt het niet in de krant. Waarom dan wel als het Marokkanen zijn?
Enig idee waarom de laatste rellen aan't Kiel niet echt in't nieuws geweest zijn? Er is toen nochthans met molotovcocktails gesmeten. Nadat die smerige kale ratten van "den Beerschot" het nodig vonden om op straat willekeurig wat oudere Turken bij mekaar te stampen. Tja, zo krijg je natuurlijk rellen...
|
Aan vooral dat laatste weet ik dat je uit je nek aan het kletsen bent.
Allochtonen vielen toen de gewone man aan die een pintje ging drinken, allochtonen smeten toen met brandbommen.
Tien maanden cel voor rel op het Kiel
Abrahim S., een 22-jarige, is door de rechtbank van Antwerpen veroordeeld tot 10 maanden cel. Hij was betrokken in de rellen op het Kiel, eind augustus.
In dat gevecht namen Beerschot-fans het op tegen een groepje allochtonen. Daarbij werd een molotovcocktail naar het Beerschot-café "Het Stadion" gegooid en gingen tal van autoruiten aan diggelen, waaronder die van een anonieme politie-auto. Abrahim werd meteen ingerekend.
De rechter legt een celstraf van tien maanden op. Abrahim is naast de rellen ook veroordeeld voor winkel- en gauwdiefstallen in Antwerpse winkels.
bron: vrt