Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2015, 07:34   #149
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
De MR won de verkiezingen in Wallonië. Dus meer Walen wilden van de PS af dan er voor de PS waren. MR-kiezers zijn toch ook Franstaligen? Of niet soms?

WAT een giller van formaat ! De PS blijft de GROOTSTE partij in Wallonië, maar verliest 3 zetels, waarvan er twee naar de MR gaan en meer dan 130000 stemmen naar extreem links.

Maar als jou stelling dan toch de grote waarheid is:
Als de voorbije peiling de weergave moest zijn van de verkiezingen in 2019, dan zou de NVA wel de grootste partij blijven met 28%, maar met 4% verlies aan de kant moeten gezet worden omdat meer Vlamingen van de NVA af willen.
De logica op zijn knuppels !
Ik vrees dat elke discussie met deze persoon zinloos is. Het mondt vroeg of laat uit in persoonlijke aanvallen. U verdoet uw tijd.

Zoals ik stelde, de patroons kregen wel een mooi cadeau, maar beloofden niets in de plaats, zo zeiden ze. En dan stelt deze poster de onnozele vraag: link? Terwijl het in alle kranten heeft gestaan. Zoals in dit voorbeeld.

Meer jobs? Ondernemers: "We beloven niets"
(De Morgen, 25 07 2015)
De lastenverlaging is een prima maatregel, maar laat het duidelijk zijn: dit is niet het jobfeest dat de regering ervan maakt." Daniëlle Vanwesenbeeck, zaakvoerster van MASTERmail, een kmo met zeventien werknemers, verwoordt perfect het gevoel dat bij heel veel ondernemers leeft. Als de regering denkt dat de lastenverlaging automatisch wordt vertaald in 'jobs, jobs, jobs', dan heeft ze het verkeerd voor.

En als de werkloosheid nu daalt, heeft dat niets te maken met de taks-shift. Immers de taks-shift is veel te recent om reeds effect te hebben. Het heeft te maken met een algemeen verbeterd Europees economisch klimaat. Ook in Nederland daalt de werkloosheid. Ja zelfs in Frankrijk daalt de werkloosheid. En dat wil al wat zeggen.

In ieder geval, de poster Knuppel voor mij is Voltooid Verleden Tijd. Definitief.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2015 om 07:37.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden