Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2015, 14:49   #10
graaf de bethune
Gouverneur

Standaard

Demonen: ik heb 12 jaar in de privé als bijberoep gewerkt bij een firma. DE FAMEUZE EN HARDWERKENDE PRIVE. Man man man man, privécollega's bezondigden zich aan diefstal, zware beschadigingen van goederen, taken niet uitvoeren ondanks aanmaningen van de opdrachtgevers, met gevolg dat mijn firma(securitas) meerdere contracten en bijhorende werkgelegenheid is kwijtgespeeld. Ik heb ook nog enkele maanden in bijberoep op DHL zaventem gewerkt, de vrijdagnachten, van de interimers was ik de enigste die na 3 shiften een vaste job aangeboden kreeg omwille van mijn inzet. De rest, man man man man.................. ik ben niet onder den indruk van uwen fameuzen privé. Een collega ambtenaar die nu 60 geworden is moest ik onlangs thuis bij hem oppikken, hij woont op een wijk, in zijn straat was iedereen ongeveer van zijn leeftijd, kinderen volwassen en de deur uit, mijn collega ambtenaar was de enige die nog aan het werk was, al de anderen genoten al één of andere vorm van pensioen, en ja beste Demonen, de merendeel waren privé-mensen.
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden