Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
Omdat ik in de andere fora niet meer post, en ik zag dat iemand onlangs een vraag had gesteld in een door mij geopend topic, antwoord ik hier maar, hopelijk ziet angus14 het
Question:
Answer:
Wel als ik jou was zou ik het enkel de moeite vinden om er in te stappen als je met je huidige loon je schulden niet in een tijdspanne van 5 �* 7 jaar zou kunnen afbetalen ... maw. enkel als je met een torenhoge schuld zit zou ik het overwegen anders is het echt de moeite niet.
Je zegt dat je er zelf niet meer uitkomt, maar soms volstaat het van alles even nuchter op tafel te leggen, een lijstje van de schuldeisers te maken, hen vervolgens te contacteren voor een afbetalingsplan en je daar strikt aan te houden. Zo voorkom je dat je in paniek misschien voor die collectieve schuldenregeling zou kiezen waarvan je later spijt zou krijgen. Immers zorgt die procedure voor een hoop frustraties omdat je voor lange tijd als een klein kind zult behandeld worden door de schuldbemiddelaar(ster) en hem/haar alles zult moeten voorleggen ivm. je financiën.
Veel geluk ........
|
Van mensen als gij mogen ze toch niets afpakken ? Waar maak je je druk over ?