Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94
Waarover gaat het dan wel? Over het feit dat het statuut van die man nog niet aangepast was in hun systeem? Boehoe zeg...
Voor het verlof moest ik dopbrieven gaan ophalen bij de persooneelsdienst voor mij en de collega's van mijn dienst. Daar zat ook een brief bij voor een collega die al sinds begin april (!) dit jaar op pensioen is...
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus
Daar gaat het wel over. Lees eens de letterlijke uitnodiging van de vakbond bij het artikel. Doel van de sessie is het informeren over de nieuwe werkloosheidswetgeving en de uitvoering van de strengere beleidsrichtlijnen door de bevoegde diensten. Niets meer.
Nergens zie ik iets staan in de zin van: "beste werkloze, blijf op uw gat zitten want wij helpen u sociale fraude te plegen" zoals de auteur wil laten uitschijnen
|
Allicht dat dit moet dienen om te profiteren. Iemand die recht heeft op een uitkering heeft geen nood aan infosessies over hoe het systeem kan omzeild worden.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
|