Oorspronkelijk bericht door ait mehdi
wat ik hier allemaal heb gelezen van wat de amerikanen wel met de islamieten moeten doen en wat de belgen met de marokanen moeten doen sorry dat is pas terreur. degene die iemand hebben vermoord moeten zelf vermoord worden maar niet met de doodstraf nee ze moeten lijden en zelfs de familieleden die niks met de feiten hebben te maken moeten gemarteld worden kom kom schei toch uit
dus het vlaams belang terreur is dan ook een nieuwe formelering. want dat staat letterlijk in deze site dus aub veralgemeen gewoon niet alles ok maar ik zie dat je een foto van hirsi hebt dat is pas ene die honderd procent voor publiciteit is niet normaal ze zegt alles voor een zetel en acceptatie. ze meent er helemaal niks van daar ben ik zeker van ze wil gewoon aandacht en dat is al!!!!!!!!! en jij ook met je rare uitspraken en in de bijbel staan ook straffe uitsprake maar zo ist nu eenmaal het enige verschil tussen islam en christendom is dat de koran nog altijd dateerd van vroeger in zijn oorsprong! en de bijbel word om de haverklap herschreven door iedereen die maar wilt is er iets wat hun niet aantstaat dan doen ze het maar weg en schrijven ze hun eigen teksten tis gewoon een tijdschrift geworden voor de media'
Kunt u mij is vertellen waarom in ALLE landen waar Moslims niet de absolute meerderheid uitmaken er geweldplegingen zijn tegenover de anders denkende bevolking.
Als de godsdienst daar niet de reden voor is wat dan wel?
|