Slim???
precies omdat hun kiezers voor een overgroot deel kiekens zonder kop zijn, brengt hen dat electoraal geen windeieren...
maar geloof me vrij... ultranationalisten, extreem rechtsen, taal extremisten, racisten, etc... geven enkel maar aanleiding tot strovuurtjes enerzijds... engrote socio-economische achteruitgang anderzijds... al was het maar door hun breek en barst theorieën die wel succes hebben op korte termijn, maar het welvarend land enorm axhtreruitstellen... en geloof me vrij, de gewone mensen gaan daar de dupe van zijn...
en als het tot gewapende conflicten leidt zoalseen herhaling van de jaren 1930 successen van die populisten en racisten, dan is de socio-economische achteruitgang er een van tientallen jaren...
en hun theoriën dat het NL-talig gedeelte van België apart kan bestaan zal nooit werken omdat in het huidig Europees verband men de zaken nch sociaal noch economisch apart kan zien functioneren...