Discussie: Windows 10
Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2015, 11:24   #125
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Gisteren viel het mij plots in dat ik nog altijd niet het beloofde 'bericht' van Microsoft i.v.m. de beschikbaarheid van mijn gereserveerde Windows 10 had gekregen. Dus eens klikken op dat icoontje rechtsonder waardoor je een infokadertje krijgt.
Dat kader opent.....maar er komt maar niks....
Dus ondertussen eens op internet kijken waar we die avond weer eens niet naar zouden kijken op tv omdat we 't al X keer hebben gezien.
Internet daarna 'uitgeklikt'.....zie ik dat dat spel aan 't downloaden is zonder dat er mij iets werd gevraagd....... En i.p.v. die 3 �* 4 Gb waar 'ze' het altijd over hebben is 't precies (als ik het me nog goed herinner) 1970 Mb.....
DUs.....klik op 'download stoppen'....niks, noppes, dat speld laadt gewoon door
Aha, dus ze willen mij liggen hebben ? Ik wacht tot dat voor de 100 % is gedownload....dan zullen ze wel vragen wat ik wil doen zeker ?
Blijft haperen aan 99%....maar ik wacht geduldig tot 't op 100% zal springen.
Niks van .....van 99% subiet op 'installatie voorbereiden'.....weer zonder iets te vragen.
Dus......afbreken.....lukt niet..... Dan maar heropstarten.
Niks van.....'even geduld....update 1 van 1 voorbereiden.....
Dan maar een noodstop uitgevoerd....en heropgestart.

VOnd ik nu toch maar raar. Dus ik klik nog eens op dat icoontje rechtsonder....weer dat traag kadertjevullen....en inderdaad.....als je dat icoontje aanklikt wordt dat beschouwd als een aanvraag om te beginnen met de download.... Maar nu kon ik toch al de download laten stoppen.
Zeer betrouwbare firma, die microsoft

Nog anderen die dit hebben meegemaakt of ben ik weer de enige ?????