Discussie: Windows 10
Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2015, 13:45   #129
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zwijgen Hoomer, zwijgen dat ge zweet jonge!!! Nee ik kan het niet houden , dat de mensen zich nog altijd laten vangen aan die rommel en dan hier nog komen posten hoe goed en hoe snel windows wel is terwijl iedereen weet de als uw cachegeheugen vol zit windows nog op een slakkegangetje draait. Jongen toch, gratis, sneller en beter alternatief voor handen: http://www.ubuntu.com/download/ubuntu-kylin Je kan dat uitproberen zonder dat je die windowsrommel van je comp moet gooien hoor.
Ik doe alles wat jullie met windows doen hoor alleen doe ik het vele beter en sneller met een veel stabieler systeem.

Ach ja en nog iets, eerlijk zijn he jongens, wie start zijn windows systeem op binnen de 30 seconden? Ikke met mijn linux-gnome systeem wel, wie nog?
Wat bedoel je daar mee? Weet je wel wat cachegeheugen is? Als het over werkgeheugen gaat, kan ik u verzekeren dat ELK systeem traag bolt als het vol is. Genoeg gezien bij onze weblogic Solaris servers.

Oh trouwens, mijn Win10 gamepc staat na 15 seconden klaar.
En als je alles doet met jouw Ubuntu, goed voor jou. Als sporadisch gamer kan ik dat dus niet.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden