Los bericht bekijken
Oud 17 november 2004, 12:19   #29
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Uit de GVA:
De Antwerpse senator Mimount Bousakla (sp.a) verblijft sinds zondag op een geheim adres en krijgt de klok rond politiebescherming. Aanleiding is een telefoontje waarin Bousakla met de dood werd bedreigd. De beller zei dat hij Bousakla "ritueel zou slachten".
De senator diende klacht in tegen deze zoveelste doodsbedreiging.

Maandag werd Mimount Bousakla door vijf federale agenten begeleid naar een lezing in Antwerpen. De gasten werden grondig gecontroleerd en moesten de reden van hun aanwezigheid bekendmaken aan de politie. Na de lezing werd de senator naar een geheim adres gebracht. Al sinds afgelopen weekend gaat Bousakla geen enkel moment zonder bescherming de straat op. Zelfs in de senaat wordt de allochtone politica begeleid.

Mimount Bousakla wordt al bijna twee jaar lang telefonisch en schriftelijk met de dood bedreigd. Maar de jongste tijd is het aantal dergelijke boodschappen weer toegenomen. Mogelijk heeft dat te maken met de moord op de Nederlandse columnist Theo Van Gogh. De Antwerpse senator bevestigt de feiten, maar wil er verder niet veel over kwijt. "Ik probeer er zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden."

De politica diende wel in de meeste gevallen klacht in tegen onbekenden. De zaak is in handen van de federale politie. Over de identiteit van de bedreiger(s) tasten zowel de speurders als Bousakla voorlopig in het duister.

Ik vraag me af waar die verrijking zit van die multiKUL waanzin.
Waanzin? Spreek voor uzelf..............
Everytime is offline   Met citaat antwoorden