Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2015, 07:09   #91
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ook dat is relatief...
Wij betaalden ook maar een goeie 2000 euro p/p voor 3 weken all-in (behalve eten en drinken, maar dat is in Amerika geen grote kost, vooral omdat we in de meeste hotels ontbijt hadden).
Wij bespaarden met het reisburo het meeste op vluchten. Brussel-Las Vegas, Salt Lake City-NY en NY-Brussel waren bij het reisburo 300 euro pp goedkoper dan de beste prijs die ik op internet kon vinden...
Ook fiksten zij voor dezelfde prijs een huurauto in een grotere klasse, met GPS en all-in verzekering tov de basisverzekering die ik had gevonden.
En het grootste voordeel toen was dat ik in januari (reis in augustus) via het reisburo probleemloos hotels kon boeken in nationale parken en niet in de buurt (lees 100km verder) van bv Yellowstone. Zelf kreeg ik dat niet voor mekaar wegens te laat...

Soit; ieder zijn manier natuurlijk. Bij het boeken van een reis is voor mij ook niet alleen de prijs belangrijk. De service, het comfort, de zorgeloosheid spelen ook mee.
Als je alleen Fastfood Taco Burrito's of Denny's Burgers eet valt dat nog redelijk mee.Van zogauw je iets of wat minder populair eet is het peperduur.
En 3 tot 4 dollar voor een biertje (Budweiser).....zonder Taks en Tip van bijna 20% extra(totaal 5 dollar) vind ik toch ook niet goedkoop.Een flesje water 0.5 in een simpele wijk in LA bijna 2 dollar...? Goedkoop hallo ? Inderdaad Benzine is goedkoop.
De ontbijten in de Hotels stellen weinig voor.........en overal van die slappe koffie.Alleszins weinig vandoen met de ontbijten die je bv in Duitse hotelletjes krijgt.
Ook zeker door de zwakke Euro vind ik de VS zeker niet goedkoop maar eerder behoorlijk duur.....de VS reizigers die ik sprak het laatste jaar waren zowat allemaal dezelfde mening toegedaan.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2015 om 07:31.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden