Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2015, 09:39   #45
Helene
Banneling

Standaard

Peche, zou er überhaupt nog wel iemand met je WILLEN trouwen na die vrouwonvriendelijke uitspraken van de laatste dagen? Het lijkt mij erg onvolwassen om hier je gal te spuwen over je ex-vriendin, terwijl zij zich niet kan verdedigen op dit forum. Mijn ex-vriend was van hetzelfde kaliber. Altijd klagen en zagen op anderen, maar toevallig vergeten wat zijn exen allemaal wel voor hem deden en van hem moesten pikken (en ik nog het meest) Het ligt niet altijd bij de vrouw en haar zogezegde koppigheid. Integendeel zelfs, de meeste vrouwen zijn vrij makkelijk, maar liegen/bedriegen/vernederen maakt van niemand een betere partner. Soms moet je gewoon voor jezelf opkomen om er niet kapot aan te gaan. Als je zo hunkert naar begrip van je vriendin, doe dan ook eens moeite om haar te begrijpen ipv te veroordelen. En stukken van jezelf moeten verbergen? Dan heb je wrs zelf wel een aandeel in het waarom, maar dat ga je natuurlijk hier niet posten, he Als ik je vroegere berichten op dit forum las, deed je ex-vriendin precies wel meer dan haar best (en dat is zacht uitgedrukt) en lijk jij me ook niet van de makkelijksten (nog zachter uitgedrukt), is je houding dan niet een beetje (veel!) hypocriet? En als vrouwen zo'n bitches zijn en je hun kwalen beu bent, waarom blijf je dan niet gewoon alleen? Om op je vraag te antwoorden: ik geloof sinds kort ook niet meer in onvoorwaardelijke liefde en zeker niet voor het leven. Ook niet van de geboorte, ik zie genoeg ouders hun kind (en omgekeerd) verstoten omwille van iets dat ze wel of niet misdaan hebben. Familie is ook niet alles. Beter goeie vrienden dan slechte familie, zou ik zeggen. En waar ik mij enorm aan stoor? Mannelijke arrogantie en een opgeblazen ego, vandaar mijn reactie op jouw uitlatingen.
Helene is offline   Met citaat antwoorden