Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper
Dat is een totaal foute redenering.
-In het dagelijks leven kan ieder vrij kiezen met wie hij/zij omgaat of niet.
-Als er in uw stamcafe gaandeweg meer en meer giraffeneukers en grofgebekten opduiken dan kun je die inderdaad negeren, maar als het publiek na verloop van tijd voor meer dan 3/4 uit die sujetten bestaat omdat de cafebaas niet ingrijpt, wat dan?
Juist ja: je blijft daar weg en zoekt een ander stamcafe: maar dat is niet meer negeren, dat is vluchten voor de realiteit!
Vervang nu in het bovenstaande stamcafe door forum, en dat is wat er gebeurt wanneer er op een forum geen minimum aan regels hardgemaakt worden. Ik wens hier niet door een diarree van gescheld en getrol te moeten waden om hier en daar misschien nog een interessant bericht te vinden.
Ga maar eens kijken op usenet om een omgeving mee te maken waar letterlijk alles mag zonder enige beperking.
|
Akkoord, daarom ben ik voorstander van: ALLES toegelaten in koetjes & kalfjes. Al de andere rubrieken zijn voor de serieuze discussies en moeten proper blijven. Ik stel echter vast dat er dagelijks mensen worden verbannen door wat gebekvecht in deze rubriek. Er moet een rubriek zijn waar men (binnen de wettelijke grenzen) mag doen wat men wil.