Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image
Juist. Migratie kan als het goed is voor onze economie, als er arbeidsplaatsen worden ingevuld die anders leeg blijven, als de migrant een meerwaarde betekent. Dat staat er.
Niet zoals vroeger, gewoon de ongeletterdheid of incompetentie binnenhalen zodat wij er kunnen voor opdraaien. Migratie, zelfs economische, kan op de moment dat ze ons opbrengt, niets kost. De situatie nu is van een andere dimensie, nog nooit zijn er zoveel mensen uit het M-O op de vlucht geweest richting Europa., geen economische, maar politieke en oorlogsvluchtlingen. Wie weet hoe het hier gegaan is tijdens de twee wereldoorlogen en familie had die toen is gaan vluchten, weet dat die vlucht duurt tot het conflict voorbij is of tot de vijandelijkheden bekoelen en men veilig terug kan keren.
Maar ik merk dat jij, als notoire linkiewinkie daar een probleem mee hebt, wat mijn visie bewijst dat racisme niet alleen een probleem voor extreem-rechts is maar ook voor een groot deel van de linkerzijde, net als het eigen portemonnee-eerstprincipe.
|
NIET van onderwerp veranderen spitting, jij vroeg bewijzen dat NVA ook boter op het hoofd had wat betreft economische migratie en regularisatie van illegalen, en ik geef je die.
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige
Help mij dan eens, en zeg mij over WELKE gelukzoekers jij het hebt, en uit welke periode, want ik heb ENKEL weet van het "eerste rooms-blauwe akkoord uit 2007, waarbij meer dan 28000 illegalen Belgische papieren kregen, en waar er een akkoord tot stand kwam om MEER economische migratie toe te laten, en dit voor niet Europese vreemdelingen. VOKA en UNIZO waren toen over gelukkig.
Dat laatste moet je dan nog maar eens bewijzen. Ik vermoed er alleen maar je bedoeling achter om de massa-import van economische vluchtelingen in de vorige jaren in de schoenen van N-VA te schuiven. Achterbakse strategie van jou. Nuja, salonlinkse strategie.