Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2015, 08:14   #136
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
NIET van onderwerp veranderen spitting, jij vroeg bewijzen dat NVA ook boter op het hoofd had wat betreft economische migratie en regularisatie van illegalen, en ik geef je die.

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige

Help mij dan eens, en zeg mij over WELKE gelukzoekers jij het hebt, en uit welke periode, want ik heb ENKEL weet van het "eerste rooms-blauwe akkoord uit 2007, waarbij meer dan 28000 illegalen Belgische papieren kregen, en waar er een akkoord tot stand kwam om MEER economische migratie toe te laten, en dit voor niet Europese vreemdelingen. VOKA en UNIZO waren toen over gelukkig.

Dat laatste moet je dan nog maar eens bewijzen. Ik vermoed er alleen maar je bedoeling achter om de massa-import van economische vluchtelingen in de vorige jaren in de schoenen van N-VA te schuiven. Achterbakse strategie van jou. Nuja, salonlinkse strategie.
Ik den kdat jij eens de woorden 'dat laatste' moet leren begrijpen, vrijzinnige.. Namelijk ' VOKA en UNIZO waren toen over gelukkig.' daar doelde ik op. Jij wou doen uitschijnen dat N-VA er toen mee akkoord ging omdat ze VOKA en Unizo ter wille wilden zijn. Een beproefde linkse tactiek om alles wat N-VA doet in functie daarvan te zien. Probeer eens te lezen wat er staat, niet wat jij denkt dat er staat of denkt dat er zou moeten staan. Bovendien blijft het antwoord van Sarah Smeyers duidelijk en sluit het aan bij de visie die ik hierboven heb toegelicht en waar links een broertje aan dood heeft: namelijk het misbruik tegen te gaan.
Jij, als racistische linkiewinkie, zou nog liever blokpraktijken boven een rechtvaardig en humaan beleid ter zake voorstaan.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden