Los bericht bekijken
Oud 17 november 2004, 16:47   #26
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Ik kan U snappen. Ik steun Bush niet, om de doodsimpele reden dat het Bush helemaal niet om de Iraakse bevolking te doen was.

Eerst waren er de massavernietigingswapens, toen waren die er niet meer
Eerst was er de direkte link tussen Saddam en Al Qaeda, ondertussen is toegegeven dat die er niet is
Dan hebben ze maar "Irak bevrijd van een verschrikkelijk regime", terwijl ze een nog verschrikkelijker regime, met sharia en slavernij inbegrepen, blijven steunen door dik en dun (Saudi Arabië dus).

Als ik mag kiezen tussen Irak onder Saddam of Saudi Arabië onder het huidige koningshuis, dan nog liever Saddam. De "nobele" Amerikanen zijn dus dikke hypocrieten, en ik heb een hekel aan hypocrieten. Maar goed.
500% akkoord, maar neit dat typen als Antoon dat zullen willen inzien. Louter vanuit moreel standpunt heb ik geen bezwaar tegen die oorlog op zich, maar het is wel belangrijk dat de voorstanders ook beseffen dat er veel hypocrisie mee gemengd is, ontzachelijk veel hypocrisie, zoals je met Saoedi-Arabië aanhaalde
dat zou trouwens ook mijn vraag zijn mocht ik ooit één vraag stellen aan Bush: waarom hebt u de mond vol over dictators en democratie, terwijl u het terroristisch, fundamentalistisch religieus en dictatoriaal regime actief steunt en kent? Wedden dat hij met zijn mond vol tanden staat???
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden