Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2015, 12:09   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Toch zijn er een aantal mensen die meer doen dan voorspellen. Ze geven zelf de richting aan.

Andreessen-Horowitz investeren al jaren in Silicon Valley startups. En telkens scoren ze hits. Ze liggen aan de basis van al wat we vandaag op 't internet en op smartphones kennen. Ook aan alles wat innoverend is op't vlak van ruimtevaart, hernieuwbare energie, drones, quantum computing, etc....

Wanneer die mannen uitspraken doen over AI, machine learning, big data of robotica, dan luister ik toch even.
Het is nooit ofte nooit verkeerd om even te luisteren naar slimme mensen, of handige mensen, of succesvolle mensen, of mensen met ervaring ....

Ik doelde met mijn onmogelijkheid om dingen te voorspellen, wel op de net iets langere termijn dan de voorbeelden die jij aanhaalt.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden