Discussie: Kinderen en alcohol
Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2015, 15:22   #36
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik denk dat jouw mening eerder stoelt op jouw ervaring met jeugdwerk. Waarin het blijkbaar dan cool is de wet te overtreden als leider en aan 12 jarigen drank te geven op een zo regelmatige basis dat het in je jeugdbeweging een traditie is geworden?
Ik heb inderdaad behoorlijk wat ervaring daarin. En in de groepen waarmee ik destijds heb gewerkt, zowel lokaal als interregionaal, was het niet gebruikelijk alcohol aan 12-jarigen te geven. Ik vind dat ook niet door de beugel kunnen. Maar mijn voorstel tot aanpak verschilt inderdaad wel serieus van die van u. Net door die ervaring denk ik.

Want met iedere repliek in dit topic bewijs je simpelweg niet te weten wat er leeft en gebeurt in jeugdbewegingen. Gebruik je nu trouwens het woord "cool" om te laten zien dat je er toch wel enige voeling mee hebt? Haha! Hoe kansloos.

Om je daar enig inzicht in te geven zou ik hier een hele verhandeling moeten schrijven. Daar heb ik geen tijd en geen zin voor. Vooral niet omdat je nadien toch nog altijd als een hondsdolle pitbull "schorsing!!!!" "straffen!!!" zou weten uit te brengen.
JBM is offline   Met citaat antwoorden