Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
Voor zover ik weet staat de NVa achter alle vrijheidsstrijders en hoeveel van die vrijheidsstrijders trachten de officiële instellingen als terreurorganisaties af te schilderen???
Ik zeg niet dat het PKK heiliger is dan de Paus, maar in Turkeye zijn er veel ergere dingen dan de PKK en kan men met even veel recht de officiele regering onderbrengen bij de terreurorganisaties als de PKK zelf...
Het is heel duidelijk dat jou enig doel is om NVA te beschadigen en dat jouw verontwaardiging gewoon weg gespeeld is...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige
Marie, wil jij nu zeggen dat de Europese lijst van terroristische organisaties moet herbekeken worden ? En dat enkel groeperingen die niet in jou hokje passen op die lijst mogen komen ?
Want zoals ik reeds eerder schreef: de benaming "terrorisme" is NIET overal gelijk in de wereld. Voor sommige bevolkingsgroepen, waarbij jij dus hoort, zijn het vrijheidsstrijders, en voor anderen dan weer terroristen, afhankelijk van de belangen die het betrokken land of bevolking heeft bij die betreffende groeperingen.
|
Nu de Navo zich achter Turkije heeft geschaard, zou ook aan België gevraagd kunnen worden om deel te nemen aan militaire acties van Turkije. 'De vraag is wie we dan gaan bestrijden', schrijft Walter De Smedt. 'IS of de Koerden?' Hij blikt terug op een aantal vorige samenwerkingen tussen ons land en Turkije.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ge...on-591321.html