Los bericht bekijken
Oud 17 november 2004, 22:25   #144
vlamingskes
Vreemdeling

Standaard

De Koran komt uit dezelfde bronnen als de Bijbel en daar gebeurt het ook dus
monotheïsme voor monotheïsme: de Islam is gewoon het vervolg van een
afgescheurde vroegchristelijke secte: niks verwonderlijks dus.
[font=Comic Sans MS][size=3] hey fylo,[/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]kan eigenlijk maar 1 ding zeggen als eigen mening, het vorige was een antwoord op Kitten, die beweerde dat de koran dit niet doet.[/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3][/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]mijn mening?[/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]een moslim met een mening valt onder geloofsovertuiging, een Nederlander / Vlaming met een mening is een racist, ... en wordt vermoord[/size][/font]
[font=Comic Sans MS][size=3]een moord blijft een moord en ik vind dat er niets is dat dit kan goedpraten. Als iemand mij een geitenneuker of eender wat noemt dan lach ik die persoon gewoon uit voor zijn niet zo'n creatieve uitspraak, een onzinnige uitspraak zonder inhoudt, maar ik zal die persoon er niet voor doden of er viezer voor aankijken. Als dat zijn mening is dan is dat zo. Ik persoonlijk vindt dat buitenlanders slecht ruiken om niet te zeggen stinken. Maar dat zullen ze van ons ook denken. Met hun henna en dergelijke. Dat is mijn mening en dat heeft niets te maken met racisme. Een mening blijft een mening en geen feit. Met hun boerengelul van dialoog, ha, dikke zever, Wat ik vind hoef jij niet te vinden en omgekeerd maar moeten er daarvoor slachtoffers vallen?[/size][/font]
vlamingskes is offline   Met citaat antwoorden