Discussie: Handbagage afgeven
Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2015, 13:53   #7
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Phara de Aguirre is boos op Ryanair. http://www.standaard.be/cnt/dmf20150819_01824693

Ik vind dit maar een vreemd verhaal. Mag een luchtvaartmaatschappij je wel vragen om je handbagage af te geven omdat er te weinig plaats is boven de passagierszetels??
Hangbagage kan toch ook onder de zetel voor je worden gestopt.

Of misschien moet de Aguirre zich nog realiseren dat ze is beroofd... ?
Personeel kan soms zeer vuil zijn.
LOL! Onder de zetel voor je? Jij gaat zo'n rollaboard op de een of andere manier onder de zetel voor je wringen? Veel succes!

Natuurlijk mag een maatschappij dat vragen! Als er onvoldoende plaats is in de bagagerekken is dat een zeer vaak voorkomende maatregel. Vorige week nog met Brussels Airlines gevlogen, en toen ik opstapte stonden daar ook al een 15-tal koffertjes aan de deur te wachten om in het ruim geladen te worden.

Normaal krijg je deze terug bij het afstappen, en moet je niet helemaal tot aan de bagageband lopen om die terug te krijgen. Mijns inziens zijn er twee mogelijkheden: ofwel wist Phara niet dat ze die koffer aan de vliegtuigdeur moest ophalen en is ze naar de bagageband gegaan, ofwel heeft iemand haar koffer gepikt. Ik gok op dat laatste.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden