Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207
ik dacht dat men pedofilie er enkel mocht bij sleuren om homo's hun rechten te kunnen afpakken
en waarom zou prostitutie niet gelijk een supermarktbezoek kunnen zijn?
supermarkteten is bv het best gecontroleerde en veiligste.
toch veiliger als die nachtwinkel die heel wat vervallen rommel in zijn rekken heeft liggen.
in de supermarkt vindt ge geen kindjes om te neuken, blijkbaar uw geprojecteerde natte droom, daarvoor moet ge naar de nachtwinkel
|
Ik stel gewoon vast. Of is een 17 jarige voor u simpelweg een neukbaan 'product'? Ondanks het feit dat u aangeeft te weten dat het om een kind gaat verkiest u de hoerenloper in bescherming te nemen en degene die kritiek heeft aan te vallen.
Vindt u misschien ook dat als u betrapt wordt op dronken rijden u er onderuit dient te mogen komen met een simpele "ik wist niet hoeveel alcohol ik in mijn bloed had?" Hoerenlopers maken het zich wel heel gemakkelijk als het op praktijken aankomt die uiteindelijk in de criminele sfeer dienen gesitueerd te worden.
De mentaliteit getoond in deze draad wijst er juist op dat een volledige legalisatie van prostitutie niet zal helpen om de mensenrechten te bevorderen. Integendeel.