Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2015, 13:45   #3
Cliff Huylebroeck
Partijlid

Cliff Huylebroeck's schermafbeelding

Standaard

Het wordt georganiseerd door een groep Belgen en Hollanders die regelmatig samenkomen in het zuiden van Holland. Hun uitgangspunt staat in het Engels op een van hun 20 websites : de onthullingen van Edward Snowden zijn maar 1% van het arsenaal dat door de overheid wordt ingezet tegen de bevolking. De overheid interesseert zich voor meer dan alleen maar je telefoongesprekken en je e-mails. Ze is alleen maar content als ze alles over je weet. Ze wil je afluisteren en filmen in je huis en traceren waar je gaat. Er staan verborgen camera's op de verlichtingspalen. Alles wordt continu gefilmd. De overheid zet een grote horde stalkers in om door de straten te patrouilleren, alles in het oog te houden, zich met alles te bemoeien en speciaal uitgekozen slachtoffers intensief en op grote schaal uit te dagen en lastig te vallen. Deze stalkers komen in je huis tijdens je afwezigheid om zich met alles te bemoeien, je ondernemingen te saboteren en je interieur te vandaliseren. Ze scheppen er plezier in van te tonen dat je het niet kunt tegenhouden. Ze doen alles waarvan ze denken dat ze er zullen mee wegkomen: kleine diefstallen, nieuwe en goede dingen vervangen door oude, slechte of kapotte dingen, malware installeren, gaten maken in kleren, de vijzen uit meubels halen enz. Alles wat je doet en hebt is inspiratie om je meer lastig te vallen. Veel slachtoffers worden af en toe wakker met onverklaarbare hoofdwonden en brandwonden op hun buik. Het wordt altijd zodanig uitgevoerd dat kan ontkend worden dat het moet worden onderzocht. Deze stalkers maken ook gebruik van elektronische wapens om je leven zoveel mogelijk te verstoren: je koppijn bezorgen, je opwarmen tot niveau van griep, je wakker houden, je in slaap houden, je "bee stings" of krampen doen voelen, je doen overgeven, je stemmen doen horen of hypnotiseren, bedwateren, brandwonden en pseudo-hartaanvallen veroorzaken, enz. Al deze zaken werken met microgolven die los door de muur gaan en worden INTENSIEF HERHAALD. Er zijn slachtoffers die continu stemmen horen die zeggen dat ze vermoord gaan worden. Dit is geen vrij land. Dit land drijft op psychologische terreur en terrorisme dat wordt uitgevoerd met elektronische wapens.

De overheid publiceert uiteraard niets over deze misdaden. Dokters kunnen dan volhouden dat de slachtoffers zot zijn, "want dit bestaat niet, want de overheid heeft hier niets over gepubliceerd." Zo kan dit misbruik dan eindeloos doorgaan.

Het is ook een nieuw soort slavernij. Je hoort dan een stem die zegt wat je moet doen. Als je niet gehoorzaamt, dan word je gezapt. De meeste mensen gaan hier dus plooien en gewoon doen wat wordt gezegd. Zo krijg je dan robotten op afstandsbediening. Het is duidelijk dat degenen die hier aan meewerken ook dergelijke robotten zijn. Vandaar dus dat ze spreken van de robotization of humanity. Dat is een van de belangrijke thema's van de organisatoren van de conferentie.