Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2015, 11:35   #91
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik zie hier nog een ander verhaal van Silver Wolf geplaatst op 20 nov 2014 17:28.
Jouw tweede paragraaf herinnert me aan een echt gebeurd feit op tram 24 in de Carnotstraat. Zwartrijders te over en vooral de tweede generatie migrantenjongeren maakte er stoer een sport van, om de betaalautomaat straal te negeren.
Een donkere dame met een kinderwagentje en baby was ook zonder betalen opgestapt en had strategisch plaats genomen bij de midden-deur.
Ter hoogte van de Kerkstraat stapten twee heren in uniform op. Eén vooraan en één via de achterdeur. Vliegensvlug sprong de Afrikaanse moeder met haar kinderwagentje plus baby van de tram. Allicht omdat ze vreesde dat er controle werd gedaan op zwartrijden.
Bleken het twee mannen te zijn, die als promotie een pakje snoep uitdeelden.
De Afrikaanse vrouw merkte het en wou nog snel terug op die tram, maar hoezeer ze ook op de intussen gesloten achterdeur klopte...de tram reed verder zonder haar.
unquote
http://www.seniorennet.be/forum/view...c2a7fcc2126043
Ik ga die draad niet helemaal aflopen. Maar bent u mogelijk een beetje selectief in het uitkiezen van de posts?
Wat ik wel lees is volgende getrol en ik citeer;

kitten

Bericht Geplaatst: Wo 23 Jul 2014, 18:15
Onderwerp:
Reageer met quote

Hoe kan dat? heel eenvoudig: door te werken als iedereen.
Mijn nieuwe Belgen (en niet alleen de mijne maar het merendeel van hen die ik ken)van onze generatie hebben hier héél hun leven gewerkt en hebben nu een verdiend pensioen. De tweede generatie hebben goed gestudeerd en zijn nu aan de top van hun carrière en dus leveren ze een goed pak in, de jongeren die zijn nu maar pas aan hun scholing begonnen maar dat ziet er goed uit voor de toekomst.

Bovenstaande zal wel waar zijn zekers

Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 augustus 2015 om 11:38.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden