Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Wel als je beweert namens die groep te praten. Jij hebt jezelf benoemd als klankbord, dus woordvoerdster, van "de meeste Vlamingen", "steeds meer Vlamingen" of erger, "de Vlamingen". Dus is mijn zeer pertinente vraag : wie heeft jou het recht gegeven dat te doen?
Niks te maken met gelijk hebben of niet, of een mening hebben of niet. Iedereen mag een mening hebben. Maar kom dat niet verkopen als de mening van "de meeste Vlamingen". Het is JOUW mening, niet meer, niet minder. Of toon aan dat JOUW mening gedeeld wordt door de meeste Vlamingen. Niet door de drie man en een paardenkop die op de nieuwssites reageren, maar door tenminste een aanzienlijk deel van, pakweg, 4,8 miljoen Vlamingen. Allé, van 1% zou al niet slecht zijn.
Moehahahahhahahahahahahahahah, "het Vlaams volk verder te verdelen en te trachten monddood te maken"?
Zo pretentieus...
Niemand belet of verbiedt jou de meest onzinnige dingen te vertellen, hoor. Maar zolang jij beweert spreekbuis te zijn van "de Vlamingen", zal ik u met de grond blijven gelijk maken.
Ik haat de mensen die menen namens mezelf te mogen praten.
|
Waar beweer ik, meer dan om het even wie spreekbuis of klankbord te zijn van alle Vlamingen???
En wat het trachten monddood te maken van de Vlamingen, heeft u het beginartikel van deze draad niet gelezen??? Waarom anders weigeren zij het debat aan te gaan of aan te zwengelen onder de Vlaamse bevolking??? Bang dat hun groot gelijk of hun 'politiek correcte opinie' niet gedeeld wordt door de bevolking???