Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
B-Plus houdt een debatje aan de UA en dat zullen ze geweten hebben! De Stadscampus is helemaal volgekleefd met die blauwe stickertjes en hier en daar een driekleurtje.
De drie uurtjes dat ik er was vandaag zag ik ze overal hangen, vooral waar ze niet hoorden te hangen. Op prikborden over andere posters, op muren binnen en buiten, op vuilnisbakken, op verlichtingspalen, op de poorten, op gevels en voordeuren... Blijkbaar heeft B-Plus datzelfde truukje van GroenRechts overgenomen: Met een drietal vandalen massaal stickers plakken op alle openbare en privéplaatsen om de indruk te geven een massabeweging te zijn.
Wat mij het meeste stoort is dat B-Plus een tijdje geleden zichzelf nog in het nieuws haalde door in de Vlaamse Rand gemeenten te gaan "schoonmaken" van alle stickers en opschriften. Hoe hypochriet als je zelf zonder een greintje respect voor de omgeving je rommel overal opplakt. Een tijdje geleden heb ik nog een zwart-gele Bloksticker van een stoel gepulkt in de aula
omdat die daar niet hoorde te zijn naar mijn mening, maar als ik dit had geweten had ik hem mooi laten hangen.
|
Niet overdrijven he Rik! We hebben op de valven gekleefd, over andere affiches die al lang over tijd waren en een aantal stickers over Vlaamse leeuwen.