En wat was dan uiteindelijk het probleem waar men zo lelijk over gedaan heeft ?
De kiezer lustte de haider-pap nadien toch niet zo en heeft hem afgestraft bij de verkiezingen. Voor zover ik weet heeft Haider zich daar bij neergelegd. Ik heb althans geen weet van extreem rechtse troepen die de straten hebben bezet en de dictatuur van Jorg Haider hebben uitgeroepen waardoor het land nu zucht onder een waar schrikbewind.
En nog iets voor de "ooooh pas maar op want"-roepers : der is niks wat zo snel vergeet als politici. De dag van een eventuele deelname van het Vlaams blok aan het beleid zal men voor de galerij wat show verkopen, de dag erna probeert men die show al te vergeten en 1 week later is men die show effectief vergeten en doet men voort wat men altijd gedaan heeft... namelijk voor zijn eigen profijtjes zorgen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|