Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Ben in lachen uitgebarsten, gelukkig is er nog Allah...die kijkt vrolijk toe hoe soennieten en sjiieten mekaar naar het leven staan dan...ook de vele vrouwen en meisjes al eeuwen ongeletterd, uitgehuwelijkt, verminkt en nu ook nog verkocht als seksslavinnen lijken niet onder de aandacht van uw god te vallen...
Wees blij dat je indien je dochter ooit krijgt ze hier geboren worden, hun lot in uw Islamitisch paradijs lijkt me iets minder...
|
Bleef het maar bij (uit-)lachen. Nee, het Westen meent dat ze zomaar een illegale oorlog tegen een soeverein land mogen beginnen.... voor de lol?
Voorts heb ik het altijd alhmdlh heel goed in mijn islamitisch paradijs, Pakistan. Ik ga volgende maand weer om het Offerfeest met familie en vrienden te vieren... iedereen blij en gelukkig - ik herken de miserie die u omschrijft niet.
Moest m'n financiële situatie het ooit toelaten, zou ik er zonder twijfel met "kind & gezin" voor altijd naartoe trekken. Enfin, ik heb al geen problemen om daar enkele maanden te verblijven...