Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Waarom brengt U dit in verband met de doden door terreurdaden? Maakt ge daar soms deel van uit? Is het soms de eerste afrekening binnen het diamant-milieu of moord door de maffia in Antwerpen?
Ik heb helemaal geen probleem : U stelt hier een vermoeden voor alsof het een feit is. Ik stel daar een andere hypothese tegenover. En om eerlijk te zijn, het zou zelfs kunnen dat hij het slachtoffer is van een familiedrama. Die komen in onze contreien meer voor dan terroristische aanslagen...
|
Ik heb geen vermoeden gesteld; Ik denk dat jij eerst moet leren lezen voor je onzin op je klavier tikt.
Ik schreef dat voor een andere moordpoging op een joodse leerling, en trouwens voor al de andere daden in juni/juli op joden nog geen daders gevonden werden, en de meeste waren duidelijk gepleegd door allochtonen. Volgens jou zal die leerling ook al deel uitmaken van de maffia zeker? En ben je echt zo bang dat het door een allochtoon zou gepleegd zijn? Dat zou toch niet echt nieuws zijn sinds de moord op TVG, of was dat ook een maffia-afrekening?