Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero
@dewanand
Dat kan wel allemaal waar zijn maar uw toon bevalt mij niet.
Islamieten c.q. moslims genieten vrijheid van godsdienst en dat dient u te respecteren.
|
--------
ok ok Piero,
maar hoe defiinieren de kaffirs nou zelf de vrijheid van godsdienst????
Ooit hierover nagedacht Piero??
Logisch bekijken:
Was er ooit vrijheid van neuken in het klassieke Afro hypermix Hindoeisme voor de islam en het christendom waren uitgevonden????
tip Google: devadasi hindoe cultuur oudheid
Wat weegt zwaarder:
1. Vrijheid van neuken (zijn er grondwettelijke seks en wipregels in het peeshokje, de bordelen en de reguliere slaapkamers?? )
TIP: Westerse BDSM en overige vormen van pijnlijke martelseks mag grondwettelijk uit eigen vrije wil, zolang je de ander niet halfdood neukt en mept dat diens leven in gevaar komt, en die het niet meer lekker pijnlijk vindt
2. Vrijheid van godsdienst (hoe zouden de (half)goden, (half) godinnen, demonen, duivels, djinns, satans dit nou zelf definieren????)
3. Vrijheid van meningsuiting (klassiek liberalistisch concept, waarbij mijn vrijheid dus ophoudt aan de grens van jou vrijheid en andersom, en er dus geen absolute individuele vrijheid kan bestaan)
Vraagje aan Piero:
ok ok piero, in de koran zegt Allah gewoon van dat het in islam wettelijk is toegestaan en een 'liefdevolle' islamiserings plicht om kaffir meisjes bruut te verkrachten, dus hierom blaat jij nou hier over vrijheid van godsdienst.
Moet Wieroe jou nu vertellen hoe de blanke westerlingen dit op brute wijze moeten aanpakken om het hele islam seksdrama en geile hoofddoekpoes gedoe maar even elegant op te lossen in alle heilige Avondlanden??
Wieroe heeft dit allang voor mij opgelost en het is al gepubliceerd in ons boek:
koran forbid or rewrite?

-----------
Toch erg jammer dat de linkse (hoerige) blanke vrouwenbeweging erg Pro islam is en toegeeft dat een ruwe verkrachting door een moslimman toch gewoon even lekker is op vakantie. Dit is het harde bewijs dat islam gelijk heeft toch Piero, die geile kaffir meiden smachten met benen wijd en luidop vingerend om verkracht te worden door lekkere, ruwe, besneden moslim pikkies dus de koran bevat wetenschappelijke feiten en is het ware woord van Allah.