Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2015, 09:41   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard "Meer bombardementen op IS maken einde aan Europese vluchtelingencrisis"

"Meer bombardementen op IS maken einde aan Europese vluchtelingencrisis"

Detail tekst:

Citaat:
Voor de Australische minister van Buitenlandse Zaken moet de oplossing voor de grote vluchtelingenstroom uit Syrië en Irak niet ver gezocht worden. Meer bombardementen op stellingen van Islamitische Staat (IS) zullen de vluchtelingencrisis in Europa stoppen, zegt Julie Bishop in de maandageditie van de krant 'The Australian'.
Citaat:
Volgens de Australische minister zijn er 30.000 IS-strijders actief die zich verschansen in Iraakse en Syrische dorpen en steden.
Lieve mevrouw u vergat nog dat ze weten te infiltreren bij de asielzoekers, bootvluchtelingen en andere.

Gisteren nog in het nieuws dat er tal van landen zijn die prikkeldraadversperringen beginnen te maken en ook muurtjes beginnen te bouwen.

Zijn dat de 'slimme' landen?

Wij blijven met open armen ontvangen en laten ze verder op elk postje en dienst infiltreren. Is dat wel een goed plan vraag ik mij af?

Ik herhaal: 'problemen (als die er al zijn????) in land van herkomst aanpakken niet hier'