Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2015, 09:55   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
"Meer bombardementen op IS maken einde aan Europese vluchtelingencrisis"

Detail tekst:

Lieve mevrouw u vergat nog dat ze weten te infiltreren bij de asielzoekers, bootvluchtelingen en andere.

Gisteren nog in het nieuws dat er tal van landen zijn die prikkeldraadversperringen beginnen te maken en ook muurtjes beginnen te bouwen.

Zijn dat de 'slimme' landen?

Wij blijven met open armen ontvangen en laten ze verder op elk postje en dienst infiltreren. Is dat wel een goed plan vraag ik mij af?

Ik herhaal: 'problemen (als die er al zijn????) in land van herkomst aanpakken niet hier'
Natuurlijk moet IS en consoorten in Syrië en Irak zelf direct aangepakt worden. Het is duidelijk dat de officiële regimes te zwak zijn om zich van dat achterlijk zootje te ontdoen. Ik hoorde deze morgen dat IS in Palmyra een tweede tempel de lucht heeft ingeblazen. Moet de beschaafde wereld dat zo maar allemaal dulden en ondergaan? Ze moeten veel intenser gebombardeerd worden. "Collateral damage" moeten we er dan maar bij nemen. Het kan niet erger zijn dan wat er nu gebeurt. Verder moeten we ze regelmatig het leven verschrikkelijk zuur maken met blitz-acties van paratroopers die hen een paar uren bestoken, kopstukken uitschakelen en daarna weer verdwijnen. Ook het gebruik van Drones moet er veel meer opgedreven worden.
De slechtste optie is hetgeen nu gaande is: een zeer beperkte militaire actie en het weerloos ondergaan van een massale toestroom van asielzoekers. Asielzoekers waarvan we mogen zeker zijn dat er zich een aantal IS-mannetjes tussen bevinden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden