Los bericht bekijken
Oud 6 september 2015, 21:38   #151
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zoals ik het begrepen heb, heeft hij tot hier toe enkel maar gegeven. Wat heeft hij al gekregen ?
Zoals ik schreef:

2. Zijn partner wel degelijk een bijdrage levert die het Lance mogelijk maken in dat huis te kunnen leven. Want anders had hij misschien niet 40 jaar tegen een papier maar tegen een onbewoonbaar huis aangekeken waarvan hij slechts in staat is de lening af te betalen...blijkbaar.

Ze betaalt blijkbaar electriciteit en dergelijke. Ze maakt het huis dus bewoonbaar.

Maar dan nog denk ik niet dat het correct is op deze wijze onder het vruchtgebruik uit te komen. Er wordt daar helemaal geen tegenprestatie van verwacht. Oftewel. De tegenprestatie was in dit geval waarschijnlijk onder andere gratis sex. Goed laten we dan een berekenen wat een prostitué aan inkomsten heeft en daarbij alle kosten tellen die mevrouw deed en die het huis leefbaar maakten. Dat is dus pak 5 jaar huurgeld plus inkomsten van een exclusief voor Lance klaar staande prostitué en een poetsvrouw. Dat kan aardig oplopen. Hey...als jullie het zo materialistisch willen bekijken...trek dan de lijn helemaal door.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 september 2015 om 21:39.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden