Los bericht bekijken
Oud 7 september 2015, 06:34   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Invasie of 'stille' 3de wereldoorlog

Het lijkt meer en meer op een ware invasie al die asielzoekers die rij aan rij staan aan te schuiven in tal van Europese landen. Verschillende landen doen er ook alles aan om ze braafjes toe te laten. (België bvb)

Stel ik mij de vraag: Als de 'problemen' in die asielzoekers hun eigen landen opgelost geraken, keren die dan terug huiswaarts. I doubt it!!!

Wanneer slaan die aan het stelen en verkrachten?

Wonen er in hun landen alleen maar kinderen, want op de nieuwsuitzendingen zie je niets anders. Of is dat even handig inspelen op het gevoel van de mensen

Eén handel zal er op vooruit gaan en dat zijn de zaken die beveiligingssloten leveren, camerabewaking en andere want veel mensen gaan hun huis/app veranderen in een ware burcht ...

Stof tot nalezen dan maar.

Gatz: "Kunst en cultuur kunnen balsem zijn voor vluchtelingen

Elke parochie moet migranten opvangen

Wat zouden die slikken?

Asielzoekers kostten in 2014 868 miljoen euro

Ach ja ...

“De Derde Wereldoorlog is bezig en ze wordt in stukjes gevoerd.” Dat zegt paus Franciscus tijdens zijn bezoek aan Sarajevo, de hoofdstad van Bosnië. De paus bezoekt het land één dag.

bron

Tijd om de grenzen dicht te gooien of blijven we er nog enkele miljoenen ontvangen?

Misschien was het de moeite niet om er een draadje over te starten, het is toch een verloren zaak. Europa zal zelf het onderspit delven met wat men nu bezig is en dat zal niet lang meer duren als dat zo verder gaat met die invasie.

Mijne zwartgalligheid is top vandaag.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 september 2015 om 06:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden