Los bericht bekijken
Oud 18 november 2004, 23:26   #6
bubba
Vreemdeling

Standaard

al die dwaze islamieten weten niet waar ze mee bezig zijn, komaan wees eens redelijk, wie blaast nu zichzelf op en dood daarbij paar andere onschuldige burgers, thaalt ten eerste niets uit en je bent je eigen leven dan ook nog eens kwijt. de belgische regering moet veel strenger optreden tegen illegalen, direct buiten die handel.
telkens er iets gebeurt in het nieuws is het 9 op de tien keer een bruintje.
en ik ben totaal geen rasist. er wonen duizenden italianen in limburg van de mijnen van vroeger, en hoor je daar iets van ?? NEE! er is maar één soort waar je van hoort en tzijn islamieten.
en wat bezielt die linkse mannen eigenlijk met hun vreemdelingen stemrecht,
als ik geen lid ben van de vogelpiekclub moet ik ook nie komen zeggen op welke dag en hoe laat er gespeeld wordt é!! maak je eerst lid en dan mag je mee beslissen. en als je niet wil doen zoals hier! dan moet je maar terugkeren. dit is en dit moet belgie blijven , geen kolonie van één of ander islamitisch land.
en links is zodanig zwak , dat ze de vreemdelingen er moeten bij halen om stemmen te halen. wie is er nu zo dom om links te geloven, ze beloven gewoon dat alles gratis zal zijn, mo iedereen weet toch dat er niets voor niets kan zijn.

iedereen moet trots zijn op zijn vaderland, in andere landen is dat zeeeeer normaal, maar bij ons wordt je als racist aanzien als je ergens een vlaamse leeuw hangt

WEG HOOFDDOEKEN
STOP SUBSIDIES AAN ISLAM EN MOSKEEN
OP EEN VLIEGTUIG EN TERUG MET AL DIE TROEP
bubba is offline   Met citaat antwoorden