Los bericht bekijken
Oud 10 september 2015, 20:57   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard bashen van sociaal zwakkeren .. une honte!

Naar aanleiding van wat ik in binnenland lees over 'wat als sociale steun een lening wordt' wil ik toch even zeggen dat het heel vies en smerig is van wat ik van enkelen van jullie daarover vernam en dan in het bijzonder dat de bembems van de wereld niet horen te social shoppen want ze verdienen het niet wegens te lam enz. enz.

Wel beste mensen, ik zal eens iets zeggen: die sociale voordelen en tarieven die ik nu geniet, daar had ik voor een deel al recht op vanaf zo ongeveer m'n 24ste toen ik voor het eerst als dopster de harde realiteit van The Real World tegemoet ging. Echter was ik toen zo naïef dat ik van het bestaan van deze voordelen zelfs niet eens afwist en bijgevolg zo ongeveer pas rond m'n 28ste het Omnio-statuut ben gaan vragen wat me dus toeliet om voordeliger met de trein/tram/bus te rijden .. Maw. heb ik me dus gedurende zo'n dikke 4 jaar goed laten rollen simpelweg omdat ik er niet van op de hoogte was dat dit bestond. Idem voor een sociale woning, ik huur nog steeds op de reguliere privé-markt omdat ik jaren in het ongewisse was dat ik er eentje zou kunnen bemachtigen ......

Dus kom niet af dat ik een professionele sociale shopper zou zijn hé, want dan had ik al die jaren niet in bittere armoede geleefd zoals ik deed .......

Men zou zich moeten schamen om zulke vieze vuile leugens over mij te verkondigen. Ik ben helemaal geen profiteuse maar een slachtoffer. Jawel een slachtoffer, 1. omdat ik onderaan de maatschappelijke ladder bengel, 2. omdat ik zelfs de voordelen die er voor me bestonden jaren aan me heb laten voorbijgaan door onwetendheid!!

En ik ben zeker niet de enige, want ben er zeker van dat er een heleboel mensen zijn die in de kou blijven maar ondertussen wel door de jaloerse massa met de nek aangekeken worden.

Trouwens zelfs de mensen die op tijd van die voordelen 'genieten', kan men het moeilijk kwalijk nemen. Enkel onterechte jaloersen zouden een arme benijden!!!!!!!!!

Dus, bugger-off met die gemene uitspraken want ik ben dat gezever stilaan kostbeu!!!! (You know who you are!!!!!!!!!)

Armoede kiest men nooit vrijwillig. NOOIT!!!!!!!!!!

Pffffffffffffffffffff!

Laatst gewijzigd door bembem : 10 september 2015 om 21:04.
bembem is offline   Met citaat antwoorden